Bezorging

Bezorgen

Bestel- en bezorgwijzen
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden wij je verschillende bestel- en bezorgwijzen aan.
Zo is er altijd één die bij je past!

Je kunt zelf aangeven wat je het liefste wilt:
– Je bestelling wordt bij je thuisbezorgd.
(Vul bij de adresgegevens je eigen adres in).
– Je laat je bestelling afleveren op een ander adres.
(Vul bij de adresgegevens het gewenste adres in waar je het pakketje bezorgt wil hebben).
Dit kan b.v. op je werk, bij familie of vrienden zijn.
De koper/klant is verantwoordelijk voor het opgegeven adres.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?
Het pakket wordt binnen 24 uur verzonden naar het door jou opgegeven adres mits het op voorraad is.
(m.u.v. weekend- en feestdagen).

We geven je pakket ter bezorging mee aan PostNL. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra je bestelling verzonden is. In deze e-mail vind je ook een Track & Trace code van PostNL www.postnl.nl, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Je kunt te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt.
Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbiedt. Wanneer je niet thuis bent, zal PostNL je pakket de volgende werkdag nogmaals aanbieden.

Verzending via PostNL:
Pakketjes welke door de brievenbus kunnen worden elke werkdag (maandag t/m vrijdag) per Brievenbuspost Extra verzonden. Dit houdt in dat elke bestelling een track en tracenummer heeft waardoor je jouw zending kunt volgen tot en met de levertijd. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Wel zo makkelijk toch?